Tasub teada

Prügila on avatud: E-R 9-18, L 9-16, P ja riigipühadel suletud

Jätame endale õiguse klienti mitte teenindada kui:
  • jäätmed ei vasta deklareeritule
  • kliendil puudub jäätmedeklaratsioon ja ta keeldub seda ka kohapeal täitmast
  • üleantavad jäätmed ei ole meie jäätmenimistus
  • kliendil puuduvad maksevahendid või tal puudub juhatuse liikme allkirjaga garantiikiri antud teenuse eest tasumiseks
  • on üleval varasemad võlgnevused
  • transporditeenust osutav isik/firma on ise meile võlgu
  • NB! Transporditeenust osutavad isikud/firmad - Palun veenduge enne laadimist, et kõik dokumendid ja muu vajalik jäätmete üleandmiseks korras oleks!
    Sellega aitate vältida seisakuid prügila töös ja ei tekita endale ja teistele klientidele ebamugavalt pikka ooteaega. Vastasel juhul jätame endale õiguse Teid mitte teenindada!

Jäätmete üleandmise kord prügilas
Jäätmete üleandmise etapid:

1. Jäätmedeklaratsiooni üldosa täitmine - märgitakse kliendi kontaktandmed, üleantavad jäätmeliigid ning tasumise viis.

2. Esimene kaalumine - fikseeritakse auto täiskaal.

3. Jäätmete mahalaadimine - jäätmed tuleb paigutada meie operaatori ja/või platsimeistri poolt näidatud kohta.

4. Teine kaalumine - fikseeritakse auto tühikaal. NB! erinevat liiki jäätmete üleandmisel tuleb teha eraldi kaalumine pärast iga jäätmeliigi mahalaadimist.

5. Jäätmedeklaratsiooni jäätmeosa täitmine ja kinnitamine - märgitakse kaaluandmed jäätmeliikide kaupa. Deklaratsioon tuleb allkirjaga kinnitada.

6. Tasumine - prügilas on võimalik tasuda sularahas ja pangakaardiga. Ülekandega tasumise võimaluse üle otsustab prügila operaator (kindlasti ei tohi olla kliendil eelnevaid võlgnevusi). Juriidilistel isikutel on ülekandega tasumiseks vajalik esitada juhatuse liikme allkirjaga garantiikiri ja ei tohi olla eelnevaid võlgnevusi.